niedziela, 18 marca 2012

WPŁYW KATOLIKA NA ŻYCIE CHRZEŚCIJANINA



zatroskany (gość) 2012-03-16 17:20
Ciekawostka
Coś ostatnio dużo słychać o panu Włodarczyku. Znalazłem interesujący blog nauczycielki z jego szkoły zwolnionej w dziwnych okolicznościach i toczącej z nim spór w sądzie. Zapraszam do lektury:
http://mariagladysz.blogspot.com/

I jak to miasto ma dobrze funkcjonować...

Dziękuję Ci, Bezimienny Rycerzu, za Twój głos. Dopiero teraz przeczytałam; ruch sieciowy mi podał namiary. Jestem zajęta opieką nad Kubą. Włodarczyk mnie okradł na ponad czterdzieści tysięcy. Gdyby nie to złodziejstwo, stać by mnie było na lepszą opiekę nad chorym. 

To dziwne – nazywam od długiego czasu Włodarczyka złodziejem i przestępcą – i pies z kulawą nogą nie wytacza wobec mnie oskarżeń... Nazywam go tak publicznie – i nic. Bo łatwiej niepomiernie jest komuś udowodnić, że jest przestępcą, niż że jest złamasem. Zostałam w majestacie prawa i łańcucha na szyi skazana za to, że nazwałam Włodarczyka chujem. Nikt zaś nie podjął kwestii, że uparcie i jawnie nazywam go przestępcą...

Szczegóły na stronie: www.mariagladysz.tk  w odpowiedniej zakładce.
Ja to wszystko jeszcze wyjaśnię w sposób bardziej jasny; wiem, że rzecz jest niepojęta, ale teraz stać mnie jedynie na modlitwę, żeby jutrzejsza operacja się powiodła.
Tak, Włodarczyk, bo ja jestem chrześcijanką. I wiem, że się skręcasz z bólu, ze na niczym mnie nie złapałeś. Nie złapałeś nie dlatego, ześ w łapaniu mało wydolny, ale – że ja jestem mniej więcej uczciwa. Dlatego jedyne, coś mi zarzucił, to było palenie papierosów na terenie szkoły. Powinnam była być za to stracona.
Czy ty kombinujesz, Włodarczyk, kim ty jesteś? Do jakiego stopnia jesteś śmieszny? Czy ty kombinujesz, ze w końcu sędziowie przestaną cię kryć, bo nie spieszno im na trawę zieloną?

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wsparcie. Jutro Świętego Józefa; zróbcie ze mną znak krzyża – tak po prostu, w intencji, żeby Kuba przeżył. Teraz jest 22:20. O 8:30 jutro zacznie się najdłuższy dzień mojego życia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz