środa, 31 sierpnia 2016

SPECJALNIE DLA WERONIKI




Do Weroniki Włodarczyk: Weroniko, w naszej kulturze dzieci nie odpowiadają za winy ojców. Dziedziczą jedynie ich długi finansowe, o ile wyrażą na to zgodę. Nic ponadto.

Masz 16 lat, czasy dzieciństwa minęły... chociaż, oczywiście, nie całkiem. Zgodnie z naszym prawodawstwem możesz jednak pewnych czynności dokonywać osobiście.

Nie było moim zamiarem dotknąć Cię, w żaden sposób.  Twój ojciec sugeruje, że cierpisz z powodu plotek, krążących w mieście od jakiegoś czasu i próbuje zrobić z Ciebie kalekę.

Nie jestem autorem tych wiadomości. Jestem ich odbiorcą, jak 2/3 mieszkańców miasta. W moim odczuciu Twój ociec robi z Ciebie tarczę ochronną, a to ojcu nie przystoi.

Z Twoim ojcem będę walczyć, bo mnie skrzywdził, przestępując prawo, ale nie ma i nigdy nie miało to nic wspólnego z Tobą.

 Nikt Ci nie zabroni śledzenia wydarzeń, miej jednak do nich dystans.

Prawdziwie się cieszę, że na fotografiach z tegorocznych wakacji wyglądasz na osobę zdrową i zadowoloną z życia. Bo, i to pamiętaj, zadowolenie z życia jest naszym darem, którego nie wolno dać sobie odebrać.


3 komentarze:

  1. Bardzo madry wpis... Mam nadzieje, ze dziewczyna przeczyta. Zastanawiam sie tylko jaki jest sens pisania komentarzy , ktore nie sa upubliczniane ( oczywiscie nie musza byc ) , ale nie ma na nie takze odpowiedzi. Czy dlatego , ze komentuje anonimowo ? Moze to moj wybor. Dopoki nikogo nie obrazam , nie widze problemu ! Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opóźnienie wynikło z mojej winy: nie zaglądałam na blog.
      Kiedyś hurtowo skasowałam wszystkie komentarze, bo zrobiła się nikomu niepotrzebna wojna na temat Chustki i Jej wpisów. Było to obrzydliwe.

      Usuń
  2. Dziekuje za odpowiedz i trzymam kciuki ! Oby nieuczciwosc wyszla na jaw - jesli takowa wystepuje, a w tym przypadku podejrzewam , ze tak jest , niestety....

    OdpowiedzUsuń