sobota, 10 grudnia 2016

KWESTIA OGRZEWANIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Nie, nie można być zdrowym, kiedy się czyta takie wiadomości.

Miałam pisać o przeprosinach, ale rzeczywistość mi nie pozwala. 

Czytam o tym, że w blokach wymieniono termostaty i że lokatorzy nie mogą już dowolnie regulować temperatury w swoich mieszkaniach:


„Rozporządzenie ministra z roku 2002 mówi, że jeśli w budynku lokatorzy korzystają z sieci miejskiej, a w wieżowcach przy ulicy Łódzkiej tak jest, to przepis wymaga od nas, by w pomieszczeniach była odpowiednia temperatura, nie mniejsza niż wymagane 16 stopni C.”

I dalej, proszę czytać uważnie:
„Nie można zrobić tego inaczej jak zakładając termostaty ustawione na odpowiednią temperaturę.”
No to ja nie wiem.

Wszystko pomieszane.

Panowie: PRZYWILEJ to nie OBOWIĄZEK.
Mam przywilej odejść na emeryturę w wieku 67 lat, ale to nie jest moim obowiązkiem.

Kobieta ma przez Naturę dany przywilej rodzenia dzieci, ale nie jest to jej obowiązkiem.

Jako kobieta w ciąży mam przywilej kupienia biletu w kasie bez kolejki, ale nie jest to moim obowiązkiem. I, zaprawdę, powiadam wam, że jeszcze nie obserwowałam wypadku, kiedy kobietę w ciąży w Polsce specjalne służby siłą dostarczały na przód kolejki po bilety.

Do teraz. W Piotrkowie Trybunalskim, mieście średniej wielkości w centralnej Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz