sobota, 18 stycznia 2014

SZCZYT BEZCZELNOŚCI? NIE, CZESANIE KASY. JUŻ ROZUMIECIE, DLACZEGO MNIE WYAUTOWANO?



ePiotrkow
Utworzono: Sobota, 18 stycznia 2014
lupa88 kom1
Nie będzie już zawilogoconych ścian w SP nr 8


Nie będzie już zawilogoconych ścian w SP nr 8Nie będzie już zawilogoconych ścian w SP nr 8
Budynek SP 8 od ulicy Sienkiewicza. (Dyrekcja szkoły nie wyraziła zgody na zrobienie zdjęć odnowionej szatni)
Uczniowie oraz pracownicy Szkoły Podstawowej Nr 8 w Piotrkowie cieszą się już większym komfortem i bezpieczeństwem, które zapewnił przeprowadzony tam remont.
Prace remontowe w szkole rozpoczęły się we wrześniu. Budowlańcy zerwali stare i zawilgocone tynki i osuszyli mury zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. Później odtworzono zniszczone izolacje pionowe i poziome oraz wykonano drenaż opaskowy budynku wraz z odprowadzeniem wód opadowych z drenażu do studni chłonnych.

Jak informuje Urząd Miasta w Piotrkowie, wykonane prace zabezpieczą szkołę przed zawilgoceniem ścian. Izolacja została także zabezpieczona biobójczym preparatem. Dodatkowo przy ścianach zainstalowane będą specjalne "świetliki" doświetlające szatnie.

Prace wykonywał Zakład Ogólno-Budowlany Michał Szymczyk z Sulejowa, a ich koszt to 306 tys. zł.



Kiedy skończy się czesanie kasy na SP8?!

Ile jeszcze remontów przed remontami te swołocze za nasze podatki zrobią? Ile jeszcze nakradną?

Kurwa jego cara w dupę jebana mać. Ja mam dokumenty, kiedy i gdzie zgłaszałam problem.

Prosty człowieku, Ty się spokojnie godzisz na takie oszustwo?

Jesteś zatem godzien swojego losu.

Ja – wszem i wobec - żądam czterystu pięćdziesięciu tysięcy złotych za milczenie.

W jakiej sprawie? A pojęcia nie mam, bom schizol.

Mało tego: mam na to papiery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz