piątek, 18 września 2015

W. vs. K, vs. M.






Od jakiegoś czasu zastanawiam się, co też może łączyć pana Macierewicza z panem Kukizem? Co mogą ci dwaj panowie mieć wspólnego?

Od tego zastanawiania się, niechcący obejrzałam kilka filmów na cda. Albowiem ponieważ musiałam byłam dać odpocząć mózgowi od zastanawiania się, co też może łączyć pana Macierewicza z panem Kukizem. I tak: obejrzałam „Godzillę”, z niestarzejącym się Broderickiem, „King Konga” z Naomi Watts, jakieś inne o dinozaurach przytulonych do człowieka. Nie uczyniło mi to krzywdy, ponieważ wiem, ile to jest, mniej-więcej, sto milionów lat.

Zastanawiam się, czy takie filmy nie czynią krzywdy dzieciom? Znowu będę musiała z powodu nieuwagi, obejrzeć jakąś hollywoodzką produkcję. Lubię hollywoodzkie produkcje, ponieważ dostarczają mi tego, czego akurat mi brak.



Co też może łączyć pana Macierewicza z panem Kukizem?

Normalny człowiek bywa w towarzystwie osób, które lubi, szanuje, z którymi czuje się dobrze i o których wie, że go nie zawiodą. Właśnie sobie wyobrażam przy jednym stole Pawła Kukiza, Antoniego Macierewicza i Zbigniewa Włodarczyka. Wyobraźnia jest rzeczą straszną.


Skąd u mnie takie wyobrażenia? Ano, stąd, że pan Włodarczyk pod rękę najpierw z panem Macierewiczem, a zaraz potem bez ręki (nie ma wspólnych zdjęć, jaki ból) z panem Kukizem.




Znalezione obrazy dla zapytania zbigniew włodarczyk macierewicz

Zatem, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby przy jednym stole usiedli ci trzej panowie. Wyobraźnia jest rzeczą straszną także dlatego, że czasami zawodzi. Nie wyobrażam sobie, o czym mogliby rozmawiać. 

No, o czym?!

Jeden plumka na syntezatorach (że zacznę od W.), drugi tworzy Muzykę, trzeci pochłonięty spiskiem nie do wyjaśnienia dzisiaj. 


Sny, sny o wielkości. Dziękuję Ci, Boże, kimkolwiek jesteś, że oszczędziłeś mi gonitwy za marnościami. 



Praw swoich będę dochodzić. Poczekam tylko, aż Sądy Rzplitej staną się istotnie niezawisłe. Czyli - nigdy.

Tłumaczenie:  Włodarczyk podpina się pod każdego, kto mógłby go kopnąć wyżej. Nie ma znaczenia, kto to jest.  Włodarczyk Zbigniew  ma taką żądzę władzy, że zrobi wszystko, ale to wszystko, żeby wspiąć się wyżej na drabinie władzy. Władza jest  mu  potrzebna do życia.
 Sprzeda wszystko i wszystkich dla władzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz