wtorek, 3 lipca 2012

O!

Na naszym, za przeproszeniem, e-piotrkow ani się nie zarejestrujesz, ani konta nowego nie uczynisz. Tam twoje ajpi jest zapisane na wiek wieków. Bóg ci wybaczy, allegro ci wybaczy, ale epiotrkow nie wybaczy ci nigdy. Bo rządzi nim świętojebliwy.

Strzeż się nieprzejednanych drani.

Chciałam coś napisać, ja, głupia. Nawet pro prezydent bono, ale się nie da. Nie z mojego komputra. Nie będę łazić na drugi koniec rezydencji,  żeby skorzystać z jakiegoś innego ajpi.

Podobno założyłam konto. Podobno nawet skutecznie:


Utwórz konto
Gratulacje!
Twoje konto zostało założone poprawnie, teraz odbierz proszę wiadomość którą wysłaliśmy do Ciebie na podany adres email aby zfinalizować proces rejestracji
Jeżeli nie otrzymałeś/aś żadnej wiadomości zobacz czy nie ma jej w spamie - może system antyspamowy rozpoznał nas jako spam
strona głowna
 
 
Ino, że się nie mogę do niego dostać.  I nie jest to problem mojego braku umiejętności. 

Wystąpiły chwilowe trudności z dostępem do skrzynki e-mail.

Spróbuj ponownie później.
Powrót do strony logowania


Jestem w tej szczęśliwej sytuacji,  że mam to poniżej pleców.


Staję się nudna, więc milknę na jakiś czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz