poniedziałek, 2 lipca 2012

CUDNE MIASTO

Godzina: 04:35.
Na  e- piotrków, czy jak go tam zwał, na lewej zakładce pytanie: "Która drużyna wygra finał Euro...". Tu do wyboru.

Gratulacje. Nawet tego nie potraficie. Zaorać bloki i kościoły poustawiać w rządku.


No nie, panie Chojniak, ja wiem, że masz pan poważne problemy, ale za kasę z podatków, to nad czymś chyba wypada panować?

Godzina: 04:46. Dalej to samo. Ja rozumiem, panie Chojniak, że pan śpisz, ale  istnieją podatnicy, którzy o tej porze wybierają się do pracy i przed wyjściem te matoły chciałyby się czegoś dowiedzieć o swoim Mieście. 

Godzina 04:50:
Która drużyna wygra finał Euro 2012?

Panie Chojniak, chleb dla plebsu już rozwieźli.

Godzina 04:55:
Która drużyna wygra finał Euro 2012?
Włochy


Na moim osiedlu burczą rozruszniki. Hołota wybiera się do pracy.  Mój Syn w pośpiechu wybiegł na emzetkę; pański pupil z zarządu może ma koszmary. Syn się mył oszczędnie, we wczorajszej wodzie, zgromadzonej we wanience, z ulewy.

Godzina 05:12:

Ankieta
Która drużyna wygra finał Euro 2012?

No, ja bardzo przepraszam, ale taki portal, co w pańską trąbę dmie... No to chyba bardziej powinien być wiarygodny, może?


Jest 05:30:
Która drużyna wygra finał Euro 2012?

Szara maź zaczyna się zastanawiać, jak dożyć jutra: dekarze za chwilę wejdą na dachy. Starsze panie zaczną zamiatać ulice za grosze. W tej liczbie ja. Wolę zamiatać przed siebie.


Godzina 05:40:

Która drużyna wygra finał Euro 2012?

GŁOSUJ, NO, KURWA, WRESZCIE, GŁOSUJ!

Właściwie, to ja się może niewłaściwe czepiam. Może ten portal, czy cokolwiek to jest, jest społeczny; czyli nikt za nic nie odpowiada. Nie wiem. Jeżeli jest społeczny, to - faktycznie, nie ma się co czepiać. Ale on coś za mało społeczny, a za dużo chojniakowski jest, żeby był społeczny.

Godzina 05:50:

Która drużyna wygra finał Euro 2012?

O godzinie piątej pięćdziesiąt, drodzy Państwo, to niektórzy w pół-śnie walą sobie gruchę, bo nie mają wyboru. 

Co ja robię o tej porze przy komputerze? Ano, klawiatura siedzi przede mną,, a ja czytam ukochanego i nienawistnego  mi Steinbecka. Polecam, ale i uprzedzam zaraz: to mocno szkodzi. W Steinbecku znajdziesz siebie. To może zaboleć.

Godzina 06:05:


Która drużyna wygra finał Euro 2012?


Ja tylko znowu przypominam, że jest to oficjalny portal miasta i okolic.

Osobiście -  kibicuję Włochom. Hiszpanów nie lubię za inkwizycję,  corridę i Franco, tego z szesnastego wieku, o ile ktokolwiek wie, o co idzie. Głęboko zatem wierzę, że Włosi wygrają.

Jest 06:10 drugiego lipca.

Co za hańba w naszych władzach. Chyba, że istnieje jakieś inne znaczenie "hańby", na przykład: "BARDZO MI BYŁO PANA/PANIĄ POZNAĆ, JESTEM PEWIEN, ŻE NIE JEDEN LÓD TU UKRĘCIMY, A I PRZY TYM  BĘDZIE NAM PRZYJEMNIE". 

Wali mnie to . Kręćta se lody, ile maszyna wyda, ale nie w mojej lodówce. 

Godzina 06:30:

 



Która drużyna wygra finał Euro 2012?

Panie Szulc, nie wiem, kim Pan jest. Radziłabym się jednak spróbować realizować gdzie indziej. Napisałam Panu odpowiedź na felieton o tolerancji. Nie dość, że nie wchodzi mi Pański felieton "po dobroci" i muszę latać po innych wyszukiwarkach, to nie zarejestrowano mojej odpowiedzi, co w zasadzie mam w dupie, bo to jest normą w tym getcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz