niedziela, 13 listopada 2011

DŁUGI ŁYKEND

Przedstawiam zatem dokument. Proszę zwrócić uwagę na kolejny raz podaną podstawę prawną.

Kontaktuje się ze mną wiele osób i wszystkie one nie rozumieją, jak mogło się stać, co się stało. Wszystkie One proszą mnie o kolejne wyjaśnienia. Niektórzy idealiści posuwają się do przypomnienia, że niewolnictwo zniesiono jakiś czas wstecz. Po obejrzeniu i sfotografowaniu dokumentów patrzą na mnie podejrzliwie. Zwłaszcza ta ich podejrzliwość zastępuje mi ogrzewanie w chałupie; bo kiedy się człowiek dobrze roześmieje, robi mu się cieplej.

Teraz podaję to, co jutro znajdzie się w SP nr 8:



Piotrków Tryb., dn. 14.11.2011r.

Maria Gładysz
ul. Mickiewicza 30
97-300 Piotrków Tryb.


Dyrekcja Szkoły Podstawowej
nr 8 w Piotrkowie Tryb.
ul. Sienkiewicza 8
97-300 Piotrków Tryb.


Pismo o poniższej treści jestem zmuszona złożyć ze względu na terminy sądowe.

Na podstawie Art. 97§21 KP wnoszę o sprostowanie świadectwa pracy w ten sposób, że żądam wykasowania czwartej linijki opisującej moje okresy zatrudnienia w Szkole Podstawowej nr 8, im. Emilii Plater w Piotrkowie Tryb.

W to miejsce żądam wpisania treści zgodnej z prawem, tj. od dn. 01.09.1993r. do chwili bezprawnego zwolnienia mnie z pracy, czyli: 24 (21?).05.2010r. nauczyciel 18/18.


UZASADNIENIE



Nigdy nie byłam zatrudniona jako wychowawca świetlicy w wymiarze 26/26.

Ostatnia zawarta ze mną ważna umowa o pracę jest datowana na dzień 01.09.1993r.

Jeżeli pan dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 im. Emilii Plater w Piotrkowie Tryb. jest w posiadaniu innej umowy, bardzo proszę o przesłanie mi kopii. W przeciwnym razie nadal utrzymuję, iż w przesłanym i sygnowanym przez pana piśmie poświadcza pan nieprawdę, co jest przestępstwem.


POUCZENIE



Zatrudnienie (praca w sensie prawnym) jest umową między dwiema stronami, pierwszą – będącą pracodawcą i drugą – zwaną pracownikiem.
Praca jest odpłatna, nie ma możliwości pracy bez wynagrodzenia – Art. 22§1 KP, popr. 12.11.2010r. (SA).

Umowa o pracę: Jest to jeden ze sposobów nawiązywania stosunku pracy. Jest to czynność prawna polegająca na złożeniu zgodnych oświadczeń woli przez pracownika i pracodawcę, w których pracownik zobowiązuje się do osobistego świadczenia pracy na rzecz pracodawcy, pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie przez niego określonym, a pracodawca do zapłaty umówionego wynagrodzenia

Elementami umowy o pracę są:
- data zawarcia umowy;
- określenie rodzaju umowy;
- określenie stron umowy;
- określenie rodzaju pracy;
- określenie czasu pracy;
- określenie wynagrodzenia;
- określenie miejsca pracy.



WYJAŚNIENIE



Nie posiadam jeszcze wyroku Sądu Rejonowego wraz z uzasadnieniem, który zapadł dn. 21.10.2011r. W związku z czym bardzo trudno mi się do niego odnieść; niemniej jednak z całą stanowczością twierdzę, iż nigdy nie byłam zatrudniona jako wychowawca świetlicy. Przypuszczam, iż Sąd dokonał omyłki albowiem sprawa IVP212/09 (VPa131/10) rozstrzygnęła się ostatecznie dn. 11.01.2011r., kiedy to uprawomocnił się wyrok Sądu Okręgowego, oddalający obie „apelacje”.

Żądanie moje jest w pełni – prawnie – uzasadnione.



Tu następuje mój podpis, ale – że kopiuję, to go nie ma.


Wczoraj oglądaliśmy z Kubą po raz kolejny „Rozmowy przy wycinaniu lasu” Tyma. Zamiast na scenę – patrzyliśmy po sobie, kiedy padała jedna z ostatnich kwestii: „Nie spiesz się. Jeszcze czas. Co ty go będziesz karał? Sam się ukarze. Za dobrze się poczuje, za pewnie. Kółko mu się urwie albo sam gdzie z drogi wypadnie, bo myśli, że taka ona szeroka zawsze będzie i dla niego ta droga...”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz