środa, 1 sierpnia 2012

DO NAPISANIA


Polska
4687
Rosja
133
Stany Zjednoczone
53
Niemcy
37
Francja
9
Wielka Brytania
9
Ukraina
6
Łotwa
2
Australia
1
Azerbejdżan
1

Minęło zaledwie dziewięć miesięcy. A ja jeszcze żadnej reklamy sobie nie robiłam...

 Przepraszam korespondenta z Niemiec i Przyjaciółkę ze Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej za zwłokę w odpowiedzi, wkrótce odpiszę. Ale z innego komputera.

Milknę i będę pisać pierdoły od teraz; nie mam już czasu na zabawy i gry ludu polskiego. Machanie mieczykami z drewna się skończyło.

„Państwo prawa” działa, jak działa; Prokuratura i Sądy rżną głupa. Łukaszenka chwilami zdaje mi się arbitrem sprawiedliwości, kiedy pomyślę o tym, co się robi w Piotrkowie Trybunalskim, powiatowym mieście województwa łódzkiego w państwie ogólnie znanym jako Polska.

„Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz”?

Ja już się posrałam; teraz czas na kogoś innego, kto dozna rozkoszy drażliwego jelita.

Do napisania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz