niedziela, 4 listopada 2012

PODZIĘKOWANIA (STRONA: www.mariagladysz.o7.pl)


PODZIĘKOWANIA
 
Bardzo dziękuję mojemu Synowi za to, że zniósł mój płacz i wybuchy zdenerwowania i agresji spowodowane bezsilnością.
 
Dziękuję Kubie za spokój i wyrozumiałość; za to, że trzymał mnie za rękę, kiedy było naprawdę ciężko.
 
Dziękuję Elce i Teresie za dzielenie się wszystkim, co miały, wtedy, kiedy ja nie miałam nawet papieru w łazience...
 
Dziękuję Hance i Ewie za to, że wcale nie musiałam prosić o pomoc; One wiedziały.
O chryzantemach nie zapomnę nawet w trumnie.
 
Dziękuję mojej Pani Mecenas za to, że powiedziała: „Pani podchodzi do sprawy zbyt emocjonalnie”; bardzo mnie to naprawiło.
 
Dziękuję Pani ze sklepu mięsnego przy światłach za to, że moje zwierzęta miały co jeść.
 
Dziękuję Pani M.C. za to, że w jednej chwili zrozumiała moje położenie.
 
Dziękuję Pracownikom Energetyki za bezinteresowną pomoc.
 
Dziękuję Sąsiadom za wyrozumiałość.
 
Nade wszystko dziękuję Pani Doktor za to, że wydobywała mnie cierpliwie z depresji.
 
 
 
Gdyby to była gala oskarowa, powiedziałabym jeszcze:
 
„Dziękuję moim Rodzicom za to, że wychowali mnie w poczuciu niezbywalności praw ludzkich; że wpoili mi poczucie godności i dumy. I to, żeby nigdy się nie poddawać szmondakom”. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz